Oulun seudun aluetoimiston ja Kajaanin toimiston järjestäjä on Sonja Kokko

Helmikuussa Oulun seudun  aluetoimistossa aloittaa järjestäjä Sonja Kokko. Järjestäjän tehtävä on uusi ja pääsääntöisesti järjestäjän voi tavata liiton jäsenten työpaikalla maaliskuun alusta lähtien.

Helmikuussa Oulun seudun  aluetoimistossa aloittaa järjestäjä Sonja Kokko.
Järjestäjän tehtävä on uusi ja pääsääntöisesti järjestäjän voi tavata liiton jäsenten työpaikalla maaliskuun alusta lähtien. Sonjan alueena on Oulu-Kainuu-Lappi.

Järjestäminen tarkoittaa käytännössä kaikkia niitä keinoja, joilla työntekijät kootaan liiton piiriin, osallistumaan ja toimimaan yhdessä. Ammattiliiton voima syntyy jäsenistä ja jäsenyys syntyy ja rakentuu työpaikoilla, se on siis jäsenten auttamista organisoitumaan työpaikan edunvalvontaan yhteisvoimin. Järjestäjän tavoitteena on saada työpaikalle luottamusmies ja luottamusmiehen taakse joukko työntekijöitä jotka tukevat luottamusmiehen työtä. Toisin sanoen työpaikkatoimintaa koordinoiva ryhmä/jaosto ja uudet jäsenet – entistä leveämmät hartiat paikalliseen edunvalvontaan!