JHL:n koulutuksen yhteistyöryhmä arvioi liiton ay-koulutusta

JHL:n hallitus nimesi syksyllä JHL:n koulutuksen yhteistyöryhmän, joka toimii liiton koulutustoiminnan kehittämisen ja koordinaation yhteistyöelimenä. Työryhmän jäsenet edistävät vuoropuhelua liiton toimiston ja hallituksen välillä.

Koulutuksen yhteistyöryhmä arvioi liiton koulutustoiminnan kokonaisuutta ja osallistuu liiton koulutussuunnitelman yleisten periaatelinjausten määrittelyyn, arvioi koulutuksen markkinointia ja rekrytointia sekä keskustelee laaja-alaisista koulutukseen liittyvistä asioista ja käy arvioivaa linjakeskustelua yhteistyö- ja liittolaispolitiikasta koulutuksen alueella.

Koulutuksen yhteistyöryhmään nimettiin kolme hallituksen jäsentä:

• Karita Alanko
  • Minna Järvinen
  • Tuula Ronkainen

Koulutuksen yhteistyöryhmän puheenjohtajana toimii toimialajohtaja Teija Asara-Laaksonen ja hallituksen edustuksen lisäksi jäseninä on koulutuksen ja yhteisten palvelujen toimialueen päällikkö Anne Karjalainen, edunvalvonnan ja järjestötoiminnan linjan edustajana neuvottelupäällikkö Kristian Karrasch (varalla neuvottelupäällikkö Mari Keturi) ja  järjestö- ja jäsenpalvelujen toimialueen edustajana Pekka Soini (varalla viestinnän ja yhteiskuntavaikuttamisen toimialueen päällikkö Kristiina Ahonen).