Marja-Liisa Juven aluetoimitsijaksi

Pirkanmaan aluetoimistolla on ollut tänä syksynä avoinna aluetoimitsijan paikka. Tehtävä herätti mukavasti kiinnostusta ja hakemuksia saimme yhteensä 38 kappaletta.

Liiton hallitus on valinnut 28.9.2017 kokouksessaan aluetoimitsijaksi Marja-Liisa Juvenin. Hän aloittaa työnsä aluetoimistolla 16.10.2017.

Juven työskentelee lähihoitajana Jämsän Terveys Oy:ssä kotihoidossa ja on työskennellyt myös kunnan palveluksessa. Ammattiyhdistysaktiivina hän on ollut 20 vuotta. Tuona aikana hän on toiminut niin sihteerinä, jäsenasiainhoitajana, pääluottamusmiehenä kuin puheenjohtajanakin. Näissä tehtävissä Juvenille on tullut tutuksi jäsenistön edunvalvontaan ja yhdistystoimintaan liittyvät neuvottelu-, ammattiala-, koulutus-, tiedotus ja järjestötehtävät.

Juven on toiminut pääluottamusmiehenä kunta-alalla ja työskentelee sosiaali- ja terveyspalveluja tuottavassa yrityksessä luottamusmiehenä tällä hetkellä. Juven on ollut liiton hallituksen jäsenenä vuodesta 2012 lähtien, hallitustyöskentelyssä hänelle on tullut laaja ymmärrys liiton toiminnasta ja linjauksista. SAK:n edustajiston jäsenenä hän on toiminut vuodesta 2016 alkaen. Alueellisen tason tuntemusta ja osaamista on kertynyt alueryhmätoiminnasta, yhteiskuntavaikuttamisesta ja SAK:n aktiivina toimimisesta.