Työelämätilaisuuksia kirkon alan aktiiveille Mikkelissä ja Seinäjoella

Mikkelissä ja Seinäjoella pohditaan lokakuussa, millaista on tulevaisuuden johtaminen ja yhteistoiminta on kirkon alalla. Tilaisuudet järjestetään 11.10.2017 Mikkelissä  ja 24.10.2017 Seinäjoella.

Ilmoittautuminen Mikkelin tilaisuuteen päättyy 29.9. ja Seinäjoelle 10.10.

Lisätietoja ja linkin ilmoittautumiseen löydät Kirkkohallituksen sivuilta.

Tilaisuuksissa on esillä seurakuntien kehittämistarinoita tulevaisuuden suunnittelusta yhdessä, ajankohtaisia kysymyksiä yhteistoiminnasta hengellisen työn työaikakokeiluihin, työhyvinvointikyselyistä osaamistarpeiden ennakointiin ja töiden uudelleen organisointiin saakka. Tilaisuus käynnistyy esittelyjen torilla, jolla voitte tavata asiantuntijoita muun muassa Kevasta, Työturvallisuuskeskuksesta ja Kirkkohallituksesta.

Alan työmarkkinalaitos ja pääsopijajärjestöt kannustavat siihen, että työnantajan edustaja ja henkilöstön edustaja tulisivat tilaisuuteen yhdessä.

Kirteko-tilaisuudet ovat osa Kirkon työelämä 2020 -ohjelmaa. Ohjelmalla pyritään tavoittamaan laajasti kirkon työpaikoilla tehtävä kehittämistyö ja edistämään sitä osana kirkon rakenteellisia ja toiminnallisia uudistuksia.