Etsimme uutta työkaveria – olisitko se Sinä?

Huumorintajuinen Pirkanmaan joukkue hakee porukkaan uutta vahvistusta. Mikäli pesti kiinnostaa ja koet olevasi tehtävään sopiva, laitathan hakemusta tulemaan.

PS. Olemme rentoa väkeä, mutta osaamme toisinaan myös käyttäytyä.

____________________________________________________________________

Haemme

aluetoimitsijaa

vakinaiseen
työsuhteeseen Pirkanmaan aluetoimistoon Tampereelle.

Tehtäviin kuuluvat jäsenistön edunvalvontaan ja yhdistystoimintaan liittyvät neuvottelu-, ammattiala-, koulutus-, tiedotus ja järjestötehtävät.

Odotamme Sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja/tai koulutusta sekä ongelmien ratkaisutaitoa, aloitteellisuutta ja yhteistyökykyä. Edellytämme myös, että olet perehtynyt työlainsäädäntöön sekä työ- ja virkaehtosopimuksiin.

Arvostamme ay-kokemusta, julkishallinnon, julkishallinnon sekä julkisten ja hyvinvointialojen virka- ja työehtosopimusten tuntemusta. Myös kielitaito ja kouluttajakokemus ovat hakijalle eduksi. Tehtävän hoitaminen edellyttää matkustamista ja mahdollisuutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhteen ehdot, monipuoliset ja vaihtelevat tehtävät, mukavan työyhteisön, hyvät mahdollisuudet kehittää ammattitaitoaan ja osaamistaan sekä näköalapaikan julkisen alan työelämään isossa ja kehittyvässä ammattiliitossa.

Työsuhde alkaa 1.10.2017 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antaa aluepäällikkö Nina Heikkilä puh. 040 709 6814. Lisätietoja voi kysyä myös järjestöpäällikkö Pekka Soini puh. 040 048 4265 ja toimialajohtaja Teija Asara-Laaksonen puh. 040 770 6577.

Hakemus ja ansioluettelo 21.8.2017 klo 15:een mennessä sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@jhl.fi. Sähköpostin aihekenttään merkintä mitä paikkaa haet.

Tältä sivulta löydät myös muut JHL:n Avoimet työpaikat