Toimisto-, hallinto- ja IT-alan ammattilaiset

JHL Toimistoala, hallintotyö ja IT-ala olivat vuonna 2014 JHL:n ammatillinen kärkihanke. Hankkeella korostettiin ammattiryhmän erityispiirteitä esimerkiksi työelämän muutoksissa tai ammatillisessa kehittymisessä. Huomio kiinnitettiin myös työhyvinvointiin ja työoloihin vaikuttamiseen. Kärkihankkeen aikana ammattialalla tehtiin kehityskeskustelukysely, jonka raportti on luettavissa tältä sivulta. Vuoden aikana JHL:läiset toimitsijat vierailivat useilla työpaikoilla ja paikkakunnilla pitämässä jäseniltoja.

Kehityskeskustelukyselyn raportti

Toimistoalan ammattilaiset JHL:ssäHelmi-maaliskuussa 2014 JHL teki toimistoalan, hallintotyön ja IT-alan ammattilaisille kyselyn, jossa kartoitettiin JHL:läisten alan ammattilaisten kokemuksia kehityskeskusteluista.  Raportti on ladattavissa/tulostettavissa tästä linkistä (pdf). Kehityskeskustelukyselyn tulokset julkistettiin myös  Talouselämä-lehdessä

Tutustu myös näihin

Omat JHL-sivut

Toimisto- hallinto- ja IT-alan asiaa löydät myös jäsensivuilta: Omat JHL-sivut. Ammattialasi jäsensivuilla on esimerkiksi materiaaleja alan koulutuspäiviltä.

Alueelliset verkostot

Alan ammattilaisilla on alueilla toimivia verkostoja. Tällainen löytyy

Oma opas ja esite

Toimisto-, hallinto- ja IT-alan ammattilaisille on tehty oma opas.
Voit tulostaa tai tilata sen itsellesi Materiaalipankin Oppaat -sivulta.
Tutustu myös ammattialasi päivitettyyn Osaajana toimisto-, hallinto- ja IT-alalle -esitteeseen.  Löydät sen Materiaalipankin sivulta Muut materiaalit.

Ammatillisen edunvalvonnan asioissa sinua auttaa

Lähin aluetoimisto ja sopimustoimitsija Esko Vatanen.
Koulutukseen liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä koulutustoimitsija Maila Tikkaseen.

Päivitetty: 8.3.2017

Uusimmat päivitykset

29.6.2017 Suomeksi » Sopimukset » Kunta-alan sopimukset » Tuntipalkkaisten työehtosopimus » Työkyvyttömyys ja vuosiloman siirtäminen
29.6.2017 Suomeksi » Sopimukset » Kunta-alan sopimukset » Teknisen henkilöstön sopimus » Teknisten palkat kunnissa