Tule mukaan nuoriso- ja opiskelijatoimintaan

Nuoriso- ja opiskelijatoimintaa! JHL:n nuorten ja opiskelijoiden toiminta on tarkoitettu kaikille liiton alle 30-vuotiaille jäsenille. Tapahtumia ja toimintaa löytyy paikallisesti aluetoimistojen, niiden nuorisojaostojen kuin yhdistystenkin järjestämänä.

Valtakunnallisesti JHL:n nuorille ja opiskelijoille on vuosittain useampia laadukkaita ja riehakkaitakin tapahtumia, joista löydät tarkempaa tietoa tapahtumakalenterista ja vaikka Facebookista.

Meidän voimaa - kilpailu opiskelijoille

Opiskelijat ja opiskelijakunnat, osallistukaa ja voittakaa VOIMABILEET porukallenne!
Mikä on voimanne salaisuus? - motivaatio, ilo, yhteisöllisyys,
tuloksellisuus, jaksaminen…

Kilpailu on avoinna opiskelijaporukoille ja opiskelijayhdistyksille/-kunnille, ja siihen voi osallistua kuvalla tai videolla. Kuvan tai videon tulee kuvastaa ”Meidän voimaa”. Työn tulee siis kuvata, millainen on porukan tai yhdistyksen voima, tai miten yhteinen voima tulee esiin. Mallia voi ottaa JHL:n ”Olkoon voima kanssamme” julistesarjan voimasta tai ideoida vapaasti.

Kilpailuaika on 1.4.-31.5.2014. Voittajat julkaistaan 15.6.2014 mennessä.

Katso lisää sivulta Voima-kilpailu opiskelijoille!

Vuoden nuorisojaosto-kilpailu

JHL haluaa palkita aktiivisia alueellisia porukoita ja kannustaa muitakin alueita aktivoimaan nuorisojaostotoimintaa!  Osallistu kilpailuun!

Aluetoimistot, yhdistykset ja nuorisojaostot löydät myös Facebookista, jossa paikallisten tapahtumien ja toiminnan osallistumiskutsut julkaistaan.

Heitä hyvästit kalenterin tyhjille ja yksinäisille illoille ja valitse oma toimintasi.Vain osallistumalla pysyt mukana ajassa!

JHL nuoret ja opiskelijat löytyvät myös Facebookista - tykkää, seuraa, osallistu!

Nuorisotoimintaa alueilla - tutustu!

Päivitetty: 2.6.2014

Uusimmat päivitykset

21.8.2014 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Toimisto-, hallinto- ja IT-ala » Kärkihankkeen työpaikkakäynnit
21.8.2014 Suomeksi » Jäsensivut » Omat JHL-sivut » Ammattialasivut » Kehitysvamma-ala » Kehitysvamma-alan verkosto » Verkoston jäsenet