Koulutuskalenteri

Tule kasvattamaan osaamistasi ja tutustumaan muihin oman alasi ammattilaisiin!

Miten etsit kursseja?
1. Aihealueittain. Valitse pudotusvalikosta aihealue ja saat näkyviin kaikki kyseisen aihealueen tulevat kurssit aikajärjestyksessä.
2. Sanahaulla. Kirjoita hakusanakenttään sana, joka kuvaa etsimääsi kurssia, esim. työsuojelu.

Kun olet löytänyt hakemasi kurssin
Kursseille haku tapahtuu Jäsenpalvelu 24h:ssa kirjautumalla omilla jäsentunnuksilla.

Käyttäjätunnus on jäsennumerosi (löydät sen liiton jäsenkortista), salasanasi kirjautuessasi ensimmäistä kertaa JHL:n sähköisiin palveluihin on henkilötunnuksesi (esim. 010178-123A).

Kirjaudu palveluun ja avaa Kurssit ja Kurssitarjonta. Hae sieltä haluamasi kurssi, täytä lomakkeessa vaadittavat tiedot ja vahvista ilmoittautuminen.

Ei-jäsenet hakevat hakulomakkeella.

Saat tiedon kurssille pääsystä hyvissä ajoin hakuajan päättymisen jälkeen. Kurssikutsun mukana saat lisätietoja ja matkustusohjeet.
Kursseille valitaan ensisijaisesti niitä jäseniä, joille kurssi on tarkoitettu. Valinnat tehdään liiton koulutuspalveluissa.

Hakusana:
ja / tai
Valitse aihealue, jonka mukaan haluat selata kursseja:

Kurssihallinto auttaa

Kursseista ja niille hakemisesta voit tiedustella liiton kurssisihteereiltä, puh. 010 7703 510 tai kurssisihteerit@jhl.fi. Puhelinpalveluajat: maanantai-torstai klo. 10.00-14.00. Muina aikoina ja poikkeustapauksissa pyydämme jättämään soittopyynnön tai lähettämään sähköpostiviestiä asiasta.

Ruotsinkielinen puhelinpalvelu: maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo. 10.00-14.00.  Muina aikoina ja poikkeustapauksissa pyydämme jättämään soittopyynnön tai lähettämään yhteydenottopyynnön lomakkeella.

JHL Koulutusopas 2017 Koulutusopas 2017

JHL:n koulutusopasta vuodelle 2017 voit selata tästä linkistä.
JHL kouluttaa -oppaan pdf-versio on tässä.

Kysymyksiä JHL:n kurssi-ilmoittautumisesta

Miksi en pääse ilmoittautumaan kurssille vaikka olen kirjautunut?

Kun kurssin hakuaika on päättynyt tai olet jo ilmoittautunut ko. kurssille, kurssi poistuu tarjonnasta.

Mistä näen onko ilmoittautumiseni onnistunut/hakemukseni tullut perille?

Kirjautumisen jälkeen (samassa paikassa kuin ilmoittautuminen tehdään) on otsikko ”ilmoittautumiset”, josta näet minne olet ilmoittautunut. Siellä voi myös muuttaa/lisätä tietoja sekä perua ilmoittautuminen.

Sivut eivät toimi, tulee jokin virheilmoitus, mistä johtuu?

Ensiksi kannattaa yrittää uudelleen hetken päästä. Ongelmat ovat hankalia selvittää, koska vaihtoehtoja on monia, esim. palomuuri, selainversio jne. Jos ilmoittautuminen ei onnistu, voi kurssille hakea myös paperiversiolla (voi lähettää postitse tai faksata).

Painoin ”ilmoittaudu” mutta ei se toiminutkaan, missä vika?

Jos olet ”julkisilla" nettisivuilla, etsit kurssin ja siinä painat ilmoittaudu, menee se kirjautumiseen. Kirjauduttuasi täytyy Jäsenpalvelu 24h -palvelussa hakea kurssi uudelleen ja siellä painaa ”vahvista ilmoittautuminen”.

Miksei allergiaani löydy valintalistasta?

Ihan kaikkia allergioita ei valintalistalle voi ottaa. Listasta tulisi todella pitkä ja yksittäisiä allergioita on niin paljon, ettei lista enää vastaisi tarkoitustaan. Vapaa tekstikenttä ei ole tällä hetkellä mahdollinen, koska muutos vaikuttaisi ohjelman korjaamiseen monelta osin ja tämä toisi suuret kustannukset. Allergiat, joita ei listasta löydy, voi kirjoittaa kenttään ”yleistä lisätietoa”.

Päivitetty: 11.11.2016

Uusimmat päivitykset

24.7.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Henkilökohtaiset avustajat
4.7.2017 Suomeksi » JHL-tieto » Yhteystiedot » Jäsenpalvelun yhteystiedot