Tietokanava

Tietokanava palvelee kaikkia JHL:n sivuilla kävijöitä. Tietokanavalta löydät kuntia ja valtiota sekä esimerkiksi yliopistoja koskevia organisaatio- ja palvelutuotannon muutoksia käsitteleviä verkkouutisia ja artikkeleita. Aikaisemmat Tietokanavan uutiset löydät osittain Vanhempia artikkeleita -linkin kautta, mutta esimerkiksi pdf-tiedostot löytyvät vain alisivuilta Tietokanavan arkisto .

JHL:läisille aktiiveille suunnattu Tietokanava löytyy Aktiivien työkalut -sivuilta. Kanavalle kerätään tietoa siitä, millaisia suunnitelmia kunnissa on palvelujen uudelleenorganisoimisesta. Sivuilla on aktiiveille tarjolla myös työkaluja muutokseen valmistautumiseen ja hallintaan.

Saat enemmän artikkelituloksia, kun klikkaat ensin linkkiä "Katso vanhempia artikkeleita" ja teet rajauksen siinä näkymässä.

Päivitetty: 20.1.2017

Uusimmat päivitykset

24.7.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Henkilökohtaiset avustajat
4.7.2017 Suomeksi » JHL-tieto » Yhteystiedot » Jäsenpalvelun yhteystiedot