#näissäkengissä on tulevaisuus! - vaalikiertue

JHL:n edustajistovaalikiertue

JHL:n #näissäkengissä on tulevaisuus –vaalikiertue askeltaa ympäri Suomea viikoilla 8-11.  Kiertueen tarkoitus on tavoittaa mahdollisimman monen kunnan alueelta JHL:n jäseniä ja työntekijöitä. Sinä tiedät parhaiten, mistä kenkä puristaa! Tule kertomaan meille omat toiveesi - me kerromme ne eteenpäin JHL:n tuleville päättäjille.  Katso JHL:n edustajistovaalien kiertuepaikkakunnat tästä!

Kerro tarinasi  - voita lahjakortti

Kiertueella kerätään tarinoita siitä, millaisia päätöksiä uusi edustajisto voisi tehdä, jotta jäsenillä olisi entistä paremmat olosuhteet tulevaisuuden työelämässä. Kerättyjen tarinoiden kesken jokaisella aluetoimistolla arvotaan 100 euron suuruinen kenkälahjakortti.

Voit kirjoittaa tarinasi myös netissä. Nettitarinoille on oma kenkälahjakortin arvonta.

#näissäkengissä on tulevaisuus tunnus

Kerätyistä tulevaisuuden tarinoista ja kuvista kootaan julkaisu, joka luovutetaan kesäkuussa JHL:n uusille päättäjille.

JHL:n aluetoimistot ja paikallisyhdistykset järjestävät tapahtumia, joissa annetaan tietoa edustajistovaaleista sekä kerätään tarinoita. Kalenterista näet lähelläsi olevat tapahtumat. Seuraa kalenteria, tarkennamme kalenteria päivittäin.

Myös ehdokkaat ovat tervetulleita vaalikiertueelle esittelemään omia tavoitteitaan.

Kiertue huipentuu jokaisella alueella 18.3. järjestettävään vaalitilaisuuteen.

Astu päättäjän kenkiin ja äänestä!

Äänestysajan alettua 13.3.2017 JHL:n jäsenet voivat äänestää perinteisesti postin kautta, sähköisesti JHL:n verkkosivuilla tai vaalikiertuetapahtumissa. Mikäli haluat äänestää vaalikiertuetilaisuuksissa, ota henkilökohtainen äänestysmateriaalisi mukaan!

Astu päättäjän kenkiin, äänestä!

Uusimmat päivitykset

24.7.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Henkilökohtaiset avustajat
4.7.2017 Suomeksi » JHL-tieto » Yhteystiedot » Jäsenpalvelun yhteystiedot
4.7.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Opetus-, ohjaus- ja kasvatusala