JHL:n edustajistovaalit 2017

Edustajistoon valitut ja varajäsenet (tarkistuslaskennnan tulos 4.4.2017)

Edustajisto uudistuu voimakkaasti

Tulokisa läpi menneistä ehdokkaista

Alustavia tuloksia

Äänestysprosentti 27,6. (Alustava äänestysprosentti oli 27,3)

JHL:n edustajistovaalien äänestysaika päättyi keskiviikkona 29.3. klo 12. Sähköinen äänestys päättyi tiistaina 28.3. klo 24. Äänestyskuori oli mahdollista vielä jättää JHL:n keskustoimiston alaaulan uurnaan keskiviikkoon 29.3. klo 12 mennessä.Postin kuljetettavaksi äänestyskuori piti jättää keskiviikkoon 22.3. mennessä.Vaalien tulokset julkaistaan täällä liiton nettisivuilla keskiviikkoillan kuluessa.

Vaalivalvojaisia pidetään päivän ja illan aikana JHL:n somekanavissa Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa.

Muistathan myös vaalien virallisen aihetunnisteen #näissäkengissä.

Pääkaupunkiseudun, Etelä-Suomen, Varsinais-Suopmen ja Työttömyyskassan vaalipiireihin on postitettu virheellistä äänestysmateriaalia. Jos kuulut johonkin näistä vaalipiireistä, tulet saamaan uuden äänestysmateriaalin.  Toimintaohjeet uuden materiaalin käytöstä.

Ehdokasasettelu päättyi 31.1.2017. Määräaikaan mennessä ehdokkaita tuli kaikkiaan 406:sta yhdistyksestä. Keskusvaalilautakunnan kokouksessa ehdokasmääräksi vahvistettiin 1174. Kahden henkilön osalta ehdokkuus hylättiin, koska liittyminen oli tapahtunut 31.7.2016 jälkeen.

Keskusvaalilautakunnan vahvistama ehdokaslista

Tilastoja ehdokkaista

Vaaliaikataulu  (Huom! osa päivämääristä muuttunut jäsenkalenterin painatuksen jälkeen!)

Vaaliarvonta
Äänestäneiden kesken arvotaan 10 kpl kylpylälahjakortteja Holiday Club-kylpylöihin.
Lahjakortti on arvoltaan 500 euroa ja sen voi käyttää missä tahansa ketjun kylpylähotellissa.

Video: Miksi kannattaa hakea JHL:n edustajistoon?

Edustajiston tehtävät

JHL:ssä jäsenillä on ylin päätösvalta ja sitä käyttää 120-jäseninen edustajisto.

jhl.fi/edustajistovaalitEdustajisto valitsee liiton puheenjohtajan, päättää toiminnan linjauksista, laajakantoisista työmarkkina-asioista, jäsenmaksusta ja taloudesta. Siis ihan kaikkia jäseniä koskettavista asioista. Tutustu ohjelmaesitteeseen, jossa kerrotaan, mitä JHL tekee ja mitä se tavoittelee.

Vain annettu ääni ratkaisee

Sinä tiedät, mistä kenkä puristaa. Äänestä edustajistovaaleissa ja vaikutat liiton tulevaisuuteen. Vain annettu ääni ratkaisee! Kenen sinä haluat päättävän asioistasi?

Sopivaa ehdokasta voit etsiä lähipiiristäsi tai vaikkapa liiton vaalikoneen kautta. Edustajistovaalien vaalikone avataan 20. helmikuuta.

Varsinainen äänestysaika on 13.3.–29.3.2017. Jokainen jäsen saa lisätietoa ja ohjeet äänestämisestä kotiosoitteeseensa.

Vaalitunnus

/files/images/edustajistovaalit_2017/edustajistovaalit_292x147_1.jpg : 53Kb

Edustajistovaalitunnuksesta on kaksi versiota: pystyversio ja vaakaversio. Näitä voi käyttää tapauskohtaisesti. Tunnuksesta käytetään ensisijaisesti yläreunaan sidottavaa pystyversiota.

Uusimmat päivitykset

24.7.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Henkilökohtaiset avustajat
4.7.2017 Suomeksi » JHL-tieto » Yhteystiedot » Jäsenpalvelun yhteystiedot
4.7.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Opetus-, ohjaus- ja kasvatusala