RSS-syöte

Päättäjät ja alueryhmäläiset kukitettiin Ähtärissä

16.02.2017 11:24

Pirkanmaan alueen yhdistyksien toimijat kokoontuivat viikonloppuna 11.-12.2.2017 Ähtärissä. Tapaaminen oli viimeinen tällä edustajistokaudella ja osittain yhteinen Keski-Suomen aluetoimistoalueen kanssa.

Pirkanmaan alueen päättäjiä kiitettiin ja muistettiin edustajistokaudesta tilaisuudessa. Paikalla olleet liiton hallituksen, -edustajiston ja työttömyyskassan hallituksen ja -edustajiston jäsenet sekä SAK entisen valtuuston ja nykyisen edustajiston jäsenet huomioitiin ruusulla samoin kuin alueryhmän varsinaiset jäsenet.

Pirkanmaan alueen päättäjiä ja alueryhmäläisiä.
Kuvassa vasemmalta alkaen:
Helena Nieminen, Mirja Suntila, Anna Jukantupa, Matti Anttonen, Tarja Pietilä, Ashton Peasley, Terhi Virta, Ritva Niemi, Jukka Häkkinen, Mirja Toiva ja Tommi Aronen.

Uusimmat päivitykset

24.7.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Henkilökohtaiset avustajat
4.7.2017 Suomeksi » JHL-tieto » Yhteystiedot » Jäsenpalvelun yhteystiedot
4.7.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Opetus-, ohjaus- ja kasvatusala