JHL-tieto

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL on hyvinvoinnin ammattilaisia ja opiskelijoita yhdistävä ammattiliitto kunnissa, valtiolla ja yksityisissä hyvinvointipalveluissa. Hyvinvointipalveluja tuottavia jäseniä meillä on lähes 220 000. JHL on SAK:n jäsenjärjestö.

JHL - voimaa, tietoa ja tukea JHL on vaihtoehto kapealle ammattikuntapohjaiselle edunvalvonnalle. Hyvinvointia tehdään monissa erilaisissa tehtävissä raiteilta hoivaan ja kasvatuksesta voimalaitoksiin. JHL kokoaa alan ammattilaiset ja nostaa heidät arvoonsa. Olemme sekä hyvinvoinnin tekijöiden että hyvinvointipalvelujen asialla. Edunvalvonnan lisäksi olemme mukana kehittämässä työelämän lakeja ja ohjeistuksia.

Meitä on paljon, monella alalla.
Liitto kuuluu sekä julkisille että yksityisille!

JHL yhteiskunnallisena vaikuttajana JHL:n materiaalipankki

Uusimmat päivitykset

24.7.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Henkilökohtaiset avustajat
4.7.2017 Suomeksi » JHL-tieto » Yhteystiedot » Jäsenpalvelun yhteystiedot