Liiton lomapaikat

Lomakeskus Livohka Posiolla

livohka.jpg : 33 kB JHL:n lomakeskus Livohka sijaitsee Posiolla, luonnonkauniilla paikalla Livojärven rannalla. Lomakeskus on ensisijaisesti tarkoitettu jäsenistön omaan käyttöön.

Livohkan alue on Hirsiniemen retkeilyalueen vieressä. Lomakeskus tarjoaa pohjoisen Suomen elämyksiä: rikkumatonta luonnonrauhaa, upeita patikointi-, hiihto- tai kalastusmahdollisuuksia. Lähellä ovat Rukan ja Posion Kirintovaaran laskettelukeskukset.
Lue lisää ja varaa oma lomasi tästä linkistä.

Koskenhovin huvilat Jämsässä

Koskenhovin kolme huvilaa sijaitsevat Jämsässä, Koskenpään kylässä. Kuuden hengen huvilat ovat kaikkien JHL:n jäsenten varattavissa. Lisätietoa ja hinnat löydät tästä linkistä.

Levimaja ja lomaosake Kittilässä

JHL:n Levimaja Kittilän Sirkan kylässä ja lomaosake Levitunturilla ovat ensisijaisesti tarkoitettuja osastojen ja yhdistysten käyttöön, retkiin ja tapahtumiin. Varaustilanteen mukaan niitä tarjotaan myös jäsenille. Lisätietoa Levimajasta. Lisätietoa Levin lomaosakkeesta.Tutustu myös JHL:n yhdistys 114:n lomaosakkeeseen Levillä.

Suojala Hartolassa

Hartolan luonnonkauniissa, rauhallisessa järvimaisemassa sijaitseva JHL:n mökki on tarkoitettu ensisijassa yhdistysten koulutus- ja virkistyskäyttöön, mutta sitä tarjotaan myös yksittäisille jäsenille ja perheille - varaustilanteen mukaisesti. Tutustu tarkemmin Suojalan majaan tästä linkistä.

Hamaran mökki Sodankylässä

Sodankylän Unarin-Luusuassa on Terveydenhoitoalan opinto- ja lomatoimintasäätiön omistama Hamaran mökki, jota JHL:n jäsenet ja yhdistykset voivat vuokrata käyttöönsä. Lisätietoa ja varausohjeet löydät tästä linkistä.

Laakasalon huvila Lopella

Terveydenhoitoalan opinto- ja lomatoimintasäätiö tarjoaa Lopen Laakasalosta lomahuvilan JHL:n jäsenten ja heidän perheittensä käyttöön. Laakasalon alue ja ympäristö tarjoavat monipuoliset mahdollisuudet vapaa-ajan viettoon. Lisätietoa ja varausohjeet löydät tästä linkistä.

Lomahuoneisto Levillä

JHLL yhdistys 114 Levin lomahuoneisto Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin kuntayhtymän henkilökunta JHL 114 ry:n lomahuoneisto sijaitsee Levin keskustan tuntumassa. Vuonna 2016 lomahuoneistoa voivat varata kaikki JHL:n jäsenet!
Lomahuoneiston tilat: tupakeittiö, 2mh, sauna.

Tutustu tarkemmin Levin lomahuoneistoon.

Tallenna

Uusimmat päivitykset

26.9.2016 Suomeksi » Jäsensivut » Aktiivien työkalut » Materiaalipankki aktiiveille
26.9.2016 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Sote-alojen ammatillinen kärkihanke » Sote-festarit