JHL:n mobiilijäsenkortti

Mobiilijäsenkortin voit tilata kirjautumalla Jäsenpalvelu 24h -palveluun. Valitse ”Päivitä yhteystietojasi”. Valitse sivun alaosassa jäsenkorttityypiksesi Mobiilijäsenkortti ja tallenna muutos. Saat latauslinkin matkapuhelimeesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Kun JHL on lähettänyt sinulle mobiilijäsenkortin, saat tekstiviestin:
"JHL on lähettänyt sinulle mobiilikortin. Voit ladata sen (linkki sovelluskauppaan)
Aktivointikoodisi on (XXXXXXX)."   

Linkki ohjaa sinut puhelimesi käyttöjärjestelmän  perusteella oikeaan sovelluskauppaan. Ota aktivointikoodi talteen ja käytä sitä kun avaat Lompakko-sovelluksen ensimmäisen kerran. Lompakko -sovellus kysyy aluksi myös sähköpostiosoitettasi "Palauta" -toimintoa varten, jotta saat myöhemmin ladattua sovelluksen myös uuteen puhelimeesi, jos puhelimesi tai numerosi vaihtuu.  

JHL:n jäsenkortti latautuu automaattisesti, kun olet saanut lompakko -sovelluksen asennettua puhelimeesi. Vakuutusyhtiö Turvan matkustajavakuutuskortti näkyy mobiilikortin kääntöpuolella vuoden 2016-2018 korteissa.

JHL:n korttiin voidaan myös lähettää tietoa uusista jäseneduista ja -tarjouksista.
Käytössäsi on myös JHL:n toimipisteiden karttapalvelut.

Annathan sovelluksen käyttää sijaintiasi. JHL:n muovisten ja mobiilijäsenkorttien toimittajana toimii CardPlus Oy.

LOMPAKKO® -Mobiilikorttisovellus JHL:n mobiilijäsenkortti | Lompakko

LOMPAKKO® on matkapuhelinsovellus, johon voidaan lähettää yksilöityjä jäsen-, kanta-asiakas-, tai lahjakortteja.

Lompakko® – Kysymyksiä ja vastauksia


Millä puhelimen käyttöjärjestelmillä sovellus toimii?

Lompakko® sovellus toimii iOS, Android ja Windows Phone -käyttöjärjestelmiä käyttävissä puhelimissa. Symbian -käyttöjärjestelmää ei valitettavasti enää tueta.

Mitä jos olen saanut kortin puhelimeen, jonka käyttöjärjestelmä ei ole tuettu?

Voit tilata itsellesi perinteisen jäsenkortin JHL:n sähköisestä jäsenpalvelusta Jäsenpalvelu 24h:sta tai  sähköisellä lomakkeella.

Olen ladannut Lompakon sovelluskaupasta, mutta en saa siihen kortteja, koska sovellus kysyy aktivointikoodia jota minulla ei ole?

Kortteja voidaan vastaanottaa sovellukseen vasta kun JHL on ne jäsenelle lähettänyt. Näin voidaan varmistaa, että kortti on "aito".
Mikäli olet liittyessäsi valinnut mobiilijäsenkortin, saat latauslinkin kun jäsenhakemuksesi on käsitelty. Jäsenpalvelu 24h:n kautta tilatun mobiilikortin toimitus voi kestää muutaman arkipäivän. Mikäli olet tilannut JHL:n mobiilijäsenkortin, mutta et ole saanut tekstiviestiä joka sisältää aktivointikoodin, niin ota yhteyttä jäsenpalveluun.

Olen vaihtanut puhelimen. Miten saan Lompakossa olevat korttini siirrettyä uuteen puhelimeen?

Voit käyttää Lompakon Palauta -toimintoa palauttaaksesi vanhat korttisi. Palauta -toiminto tulee aktivoida jo vanhassa puhelimessa, jotta se toimii uudessa.

Palauta -toiminto kysyy sähköpostiosoitettani kun haluan aktivoida sen. Mihin tätä tietoa käytetään?

Kun vaihdat puhelimen tai puhelinnumeron, niin "Palauta" -toiminto lähettää uuden aktivointikoodin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Mitään tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Miksi Palauta –toiminto lähettää vahvistuskoodin sekä sähköpostilla että tekstiviestinä ja tarvitseeko molemmat vahvistuskoodit syöttää uuteen puhelimeen?

Molemmat vahvistuskoodit tarvitsee syöttää puhelimeen, jotta kortit saadaan palautettua uuteen puhelimeen. Sähköposti tunnistaa käyttäjän ja tekstiviesti varmistaa puhelinnumeron oikeellisuuden.

En omista älypuhelinta. Kuinka toimin?

Lompakko®–sovellusta ei siinä tapauksessa voi ottaa käyttöön. Voit jättää saapuneen viestin huomiotta ja poistaa sen. Voit tilata itsellesi muovisen jäsenkortin joko Jäsenpalvelu 24h:n kautta  tai ottamalla yhteyttä jäsenpalveluun.

Kannattaako kortti ladata työnantajan omistamaan käytössäni olevaan puhelimeen? Mitä kortille tapahtuu jos työsuhde päättyy ja joudun luovuttamaan puhelimeni?

Otettaessa korttia käyttöön, kehottaa sovellus rekisteröimään sähköpostiosoitteen kortin palautusta varten. Rekisteröimällä henkilökohtaisen sähköpostiosoitteesi, voit palauttaa myöhemmin kortin uudelle puhelimelle. Voit siis huoletta ottaa kortin käyttöön myös työpuhelimeen.

Huomasin, että olen ilmoittanut väärän puhelinnumeron. Kuinka voin saada kortin oikeaan puhelinnumeroon?

  Ota yhteyttä jäsenpalveluun  ja pyydä lähettämään uusi kortti oikeaan numeroon.

Olen ulkomailla enkä pidä puhelinta päällä. Voinko saada linkin ja koodin sähköpostitse?

Ikävä kyllä tämä ei ole mahdollista. Aktivointikoodi voidaan lähettää ainoastaan tekstiviestitse. Voit tilata mobiilijäsenkortin siinä vaiheessa kun palaat Suomeen ja puhelimesi on taas käytössä

Asun ulkomailla ja sain tekstiviestillä linkin kortin lataamiseen. Kuitenkaan sovellusta ei löydy sovelluskaupasta?

Varmista, että puhelimesi on asetettu Suomen sovelluskauppaan eikä ulkomaalaiseen vastaavaan.

Miksi minulle ei ole tullut sms –viesti perille vaikka se on minulle tilattu?

Huomioithan että emme voi taata 100% toimitusvarmuutta meistä riippumattomista syistä, joita voivat olla esimerkiksi:
- Puhelinnumero on virheellinen
- Vastaanottava numero voi olla poistettu käytöstä
- Päätelaite voi olla kytkettynä pois päältä tai kuuluvuusalueen ulkopuolella
- Liittymän vaihtaessa palveluntarjoajaa liittymätietojen siirtely vaikuttaa palvelutekstiviestien toimittamiseen
- Operaattoriverkoissa ja matkapuhelimissa esiintyy aika-ajoin häiriötilanteita

 

Tallenna

Päivitetty: 13.9.2016

Uusimmat päivitykset

24.2.2017 Suomeksi » Jäsensivut » Aktiivien työkalut » JHL:n hallinnon päätösmuistiot
24.2.2017 Suomeksi » JHL-tieto » Päättäjät ja organisaatio » Edustajisto ja hallitus
24.2.2017 Suomeksi » Opi ja osallistu » Osallistu toimintaan » Nuoriso- ja opiskelijatoiminta » Nuorten ja opiskelijoiden tapahtumat
24.2.2017 Suomeksi » Opi ja osallistu » Osallistu toimintaan » Nuoriso- ja opiskelijatoiminta
24.2.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Henkilökohtaiset avustajat
24.2.2017 Suomeksi » Jäsenyys » JHL:n jäsenedut » Lomaetuja ja alennuksia
23.2.2017 Suomeksi » Aluetoimistot » Kaakkois-Suomi » Edustajistovaalit 2017
23.2.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Varhaiskasvatus
23.2.2017 Suomeksi » JHL-tieto » Avoimet työpaikat
22.2.2017 Suomeksi » Sopimukset » Yksityisten alojen sopimukset » Henkilökohtaisten avustajien sopimus » Henkilökohtaisten avustajien kohdeviestit