Jäsenkortti

JHL:n nykyinen jäsenkortti on voimassa vuosina 2016-2018.
Jäsenmaksutietojen pitää olla ajan tasalla, jotta kortti on voimassa. Jäsenedut saat jäsenkorttia näyttämällä!

Uusille jäsenille jäsenkortti postitetaan, kun jäsenyys on kirjattu jäsenrekisteriin. Kortin mukana lähetetään jäsenkalenteri, jäsenetuesite ja muuta tietoa jäsenyydestä.

Jäsenkortti on myös vakuutuskortti, joka kattaa tapaturma- ja matkustajavakuutuksen. JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa.

Kadonnut jäsenkortti

Tilaa uusi kortti Jäsenpalvelu 24h:sta tai ottamalla yhteyttä jäsenpalveluun.  
Uutta jäsenkorttia ei lähetetä jäsenen yhdistyksen vaihtuessa, tai nimen muuttuessa.

Näin tilaat mobiilikortin Jäsenpalvelu 24h:sta:

Kirjaudu palveluun ja siirry kohtaan ”Päivitä yhteystietojasi”. Valitse sivun alaosassa jäsenkorttityypiksesi Mobiilijäsenkortti ja tallenna muutos. Saat latauslinkin matkapuhelimeesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. 

Lisätietoja mobiilijäsenkortista ja vastaukset yleisimpiin kysymyksiin löydät täältä.  

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Päivitetty: 13.9.2016

Uusimmat päivitykset

23.5.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Vanhustyö
23.5.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Sosiaali- ja terveysala
23.5.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Päihdetyö
23.5.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Mielenterveystyö
23.5.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Lastensuojelu
23.5.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Kehitysvamma-ala
23.5.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Varhaiskasvatus
23.5.2017 Suomeksi » Jäsenyys » JHL:n jäsenedut » Lomaetuja ja alennuksia
23.5.2017 Suomeksi » Aluetoimistot » Oulu ja Kajaani
23.5.2017 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Terveydenhuoltoala