Pirkanmaan ammattialaverkostot

Ammattialaverkoston toiminnan tavoitteena on tarjota ammattialan toimijoille mahdollisuus tietojen vaihtamiseen ja päivittämiseen. Verkosto toimii tiedon välittäjänä liiton, yhdistyksen ja jäsenistön välillä. Yhdistyksen tuki verkoston jäsenille on tärkeä. Alueen yhdistysten kanssa on tärkeää kehittää hyvät toiminnalliset yhteydet ammattialaverkostojen kanssa.

Verkoston jäsenen tehtävänä on toimia alueensa yhdistysten ko. ammattialan yhdyshenkilönä. Hän kokoaa toiminta-alueeltaan ammattialansa henkilöitä yhdistysten kanssa.

Pirkanmaan ammattialaverkostojen esite (pdf)

Pirkanmaalla toimivat verkostot

Puhtauspalveluala
Varhaiskasvatus
Ravitsemuspalveluala
Koulunkäynnin ohjaus
Toimisto- ja kirjastoala
Kehitysvamma-ala
Henkilökohtaiset avustajat
Vanhustyö
Työsuojelu

Verkoston jäsenen tukiryhmä

Ammattialaverkoston jäsenen tukiryhmä

Viestiä verkostoilta

Pirkanmaan alueen henkilökohtaisten avustajien ammattialaverkosto

Tervetuloa keskustelemaan henkilökohtaisia avustajia koskevista ammatillisista ja edunvalvonta-asioista sekä tapaamaan kollegoita! Verkoston tapaamisiin ovat tervetulleita kaikki Pirkanmaan alueella henkilökohtaisina avustajina työskentelevät JHL:n jäsenet. Verkosto kokoontuu 4-5 kertaa vuodessa yleensä JHL:n Pirkanmaan aluetoimistolla. Matkakulut kotoa tapaamisiin ja takaisin korvataan julkisen kulkuneuvon hinnan mukaisesti. Tarjolla on kahvia ja teetä sekä pientä purtavaa. Tapaamisista lähetetään kutsu henkilökohtaisina avustajina työskenteleville yhdistys 538:n jäsenille, jotka ovat merkinneet ammattinsa jäsentietoihinsa. Jos haluat kutsulistalle, ilmoita siitä aluetoimitsija Kalle Honkaselle: kalle.honkanen@jhl.fi tai 050 406 9313.

Ammattialaverkostojen esitteet

Kehitysvamma-ala A4 (pdf)
Kehitysvamma-ala, taitettava esite (pdf)

Koulunkäynnin ohjaus A4 (pdf)