Keski-Suomen aluetoimisto

keski-suomi@jhl.fi

Aluetoimisto on avoinna ma - pe klo 9.00 - 15.00

/files/images/kuvituskuvia/heiluva_taskukello200x200.jpg : 7Kb

PuhdastaVOIMAA - jäsentilaisuudet 5. ja 6.11., ilmoittaudu viimeistään to 23.10.2014 keski-suomi@jhl.fi

Puhtauspalvelualan ammatillinen kärkihankeviikko järjestetään Keski-Suomessa viikolla 45. Viikon ohjelmassa on työpaikkakäyntejä ja kaksi jäseniltaa: keskiviikkona 5.11.2014 Jyväskylässä, kylpylähotelli Laajavuoressa ja torstaina 6.11.2014 paikkana Laukaa, kylpylähotelli Peurunka. Jäseniltojen aikataulu: klo 15.00 - 17.30 kylpylä - ota jäsenkortti mukaan, näytettävä kassalla, klo 17.30 tarjolla pientä iltapalaa ja klo 18.00 - 20.00 puhdasta ammattiala-asiaa. Mukana illoissa ovat puhtausalan vastuutoimitsija Tuula Jauhiainen-Ridell keskustoimistosta, aluetoimitsija Eeva Eronen ja ammattialaverkoston vetäjä Tiina Liimatainen Viitasaarelta. Ilmoittautumiset, mielellään yhdistyksittäin tai työpaikoittain, aluetoimistoon viimeistään torstaina 23.10.2014 keski-suomi@jhl.fi. Ilmoita seuraavat tiedot:osallistujan nimi, yhdistysnumero, käytkö kylpylässä, ruoka-ainerajoitukset.

Työpaikkakäynnit: 5.11.2014 klo 9.00 - 11.00 Keski-Suomen keskussairaala ja 6.11.2014 klo 13.30 - 15.00 Jokilaakson Terveys, Jämsä.

Tapahtumia ja uutisia alueelta

Katso viimeisimmät aluetapahtumat ja -uutiset

Uusimmat päivitykset

23.10.2014 Suomeksi » JHL-tieto » Materiaalipankki » Oppaat