Keski-Suomen aluetoimisto

Kalevankatu 4, 40100 Jyväskylä
keski-suomi@jhl.fi

Aluetoimisto on avoinna ma - pe klo 9.00 - 15.00

Sote-festarit JHL-opistolla 22.-23.10.2015, hakuaika 14.9.2015 mennessä Jäsenpalvelu 24h:n kautta. Tule kuuntelemaan luentoja mm. lakiuudistuksista, mielenterveydestä ja sateenkaarivanhuksista. Festareilla on myös elokuvia, digitarinoita ja moniaistisuusteemaa. Sunnuntaina vierailuluentoja ja festareiden päätös huipentuu hoitopaneeliin.Festareiden käytännön asioista (matkat, majoitus ym.) saa lisätietoja kurssisihteereiltä puh. 010 7703 510 ja sisältökysymyksiin vastaa koulutustoimitsija Marjut Manka

*************************

Tapahtumia ja uutisia alueelta

Katso viimeisimmät aluetapahtumat ja -uutiset

Uusimmat päivitykset

31.8.2015 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Kehitysvamma-ala
31.8.2015 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Varhaiskasvatus
27.8.2015 Suomeksi » JHL-tieto » Avoimet työpaikat
27.8.2015 Suomeksi » JHL-tieto » Tietokanava
27.8.2015 Suomeksi » Jäsensivut » Aktiivien työkalut » Työsuojelumateriaalit » Työsuojelun kohdeviestit
26.8.2015 Suomeksi » Sopimukset » Yksityisten alojen sopimukset » PALTA ry:n sopimusalat » Rautatiealan sopimukset
26.8.2015 Suomeksi » Jäsensivut » Omat JHL-sivut » Jäsenkirje Pointti
26.8.2015 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Puhdistus- ja ravitsemispalvelut » Puhdasta voimaa
25.8.2015 Suomeksi » Työelämä » Sote-uudistus
25.8.2015 Suomeksi » Työelämä » Ammattialatoiminta » Puhdistus- ja ravitsemispalvelut » Puhdasta voimaa » Mistä viihtyvyys syntyy - kilpailu